Promocja! Teraz aż -40% na wszystkie fototapety! Powyżej 500zł klej gratis! Promocja trwa do 19.07.2019!

Zamówiony przez Klienta produkt w sklepie idealnesciany.pl jest wyprodukowany na podstawie indywidualnego zamówienia, dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z 24.06.2014 r. r pozycja 827) Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w trybie art. 27 ww. ustawy ( czyli zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny).

  • Reklamacji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia,rozcięcia, obtarcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niewłaściwym obchodzeniem się Klienta z towarem, jak również uszkodzenia powstałe w czasie niewłaściwego montażu.
  • Reklamacji nie podlegają nieznaczne odstępstwa dostarczonego produktu od oferowanego w sklepie idealnesciany.pl. Za nieznaczne odstępstwa uważa się niewielkie różnice barw w porównaniu z obrazem z monitora/ wyświetlacza,z którego korzysta Klient. Jak również nieznaczne różnice formatu, jakości, materiału oraz powierzchni- nie są one technicznie i produkcyjnie w pełni do wyeliminowania.
  • Klient zobowiązuje się w przeciągu 2 dni roboczych od momentu dostarczenia towaru zgłosić pisemnie e-mailem lub telefonicznie, reklamacje dotyczące błędnych dostaw i zauważalnych wad towaru. Klient zobowiązany jest sprawdzić towar niezwłocznie po jego otrzymaniu. Jeśli Klient nie wskazał wad w ciągu 2 dni roboczych, towar uważa się za zaakceptowany.
  • Przed montażem produktu Klient powinien dokładnie sprawdzić jego zgodność z zamówieniem ( wymiary, ilość brytów, ich dopasowanie itp.). Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed wykonaniem montażu.
  • Jeśli towar jest niezgodny z umową ( wymiary, ilość brytów, materiał itp.), należy skontaktować się z pracownikami sklepu oraz podać przyczynę reklamacji. Następnie odesłać reklamowany towar na adres sklepu (podany w Kontaktach) z numerem zamówienia oraz opisem niezgodności. Proces reklamacyjny rozpoczyna się od dnia dostarczenia reklamowanego towaru do sprzedawcy. Uznana reklamacja wiąże się z wymianą towaru na nowy. Koszty zwrotu i ponownej wysyłki towaru pokrywa sklep idealnesciany.pl.
  • Uszkodzenia w transporcie (patrz Regulamin punkt V. )

Bądź na bieżącoZapisz się do naszego newslettera!